Umělá inteligence je budoucností v prodeji ojetých aut


Víte, jakou výhodu mají obráběcí stroje a mechanismy a veškerá elektronika? Že podstupují neustálý vývoj směrem k vyšší výkonnosti, snadno si ověříte pohledem do minulosti na staré soustruhy, které byly co do technické výbavy v porovnání se současnými CNC stroji neskutečně primitivní, a stejně tak porovnáním počítačových systémů počátku devadesátých let (PC 286) se současnými počítačovými servery. Neustálé zdokonalování výpočetní techniky se však za posledních dvacet let posunulo na takovou úroveň, která mnohonásobně přesahuje kapacitu lidského mozku.

umělá inteligence

Kapacita lidského mozku je omezená

Porovnáte-li kupříkladu procesor ve vašem notebooku s výkonem lidské mozkové tkáně, zjistíte zajímavé skutečnosti. Zatímco procesor vykoná mnoho milionů početních operací za sekundu, váš mozek jich zvládne sotva zlomek. A právě enormní početní výkon současných procesorů byl důvodem k tomu, začít uvažovat o výrobě umělé inteligence.

Umělá inteligence AI není nic jiného, než výkonný počítač, vy si ji možná představujete vizuálně jako robota s lidským tělem, což by teoreticky v budoucnu tak i mohlo být, ale v zásadě je to stroj, který si s ničím nezadá s nejvýkonnějšími výpočetními systémy.

Ani vyškolený a zkušený pracovník nedokáže to, co stroj – obrovskou výhodou umělé inteligence je její mnohostranné využití. Dokáže svým početním výkonem nahradit i proškoleného a zkušeného pracovníka, a nejen to – snadno jej předčí a hlavně pracuje nonstop. Je-li algoritmus AI správný, stroj se dopouští při své práci minimálního množství chyb, podobně jako šest měsíců školený odborník, říká Petr Vaněček, jeden z leaderů firmy AAA Auto. Právě proto se dnes nasazuje umělá inteligence AI i do prodeje ojetých automobilů, což vám potvrdí i zmiňovaný Petr Vaněček, mimo jiné specialista na digitalizaci ve firmě AAA Auto.

síť

Stroj není unavený a nemá chřipku – nasazování umělé inteligence má význam i tam, kde musíte počítat s lidským faktorem – člověk se snadno unaví, nemá dobrou náladu, špatně se vyspí, řeší konflikty v rodině či se svými kolegy, a všechno se promítá na jeho výkonu. Petr Vaněček by vám jistě naznačil, že stroj také nikdy neonemocní chřipkou, není nachlazený a neutrpí žádný úraz, který jej dočasně vyřadí z činnosti, což také umožňuje společnosti AAA Auto snáze expandovat do dalších zemí Evropy.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup

Share on facebook
Sdílet na Facebooku